جنون العاشقين
مرحبا بك زاترا العزيز فى منتدى جنون العاشقين نرجو منك التسجيل معنا اذا كنت عضو جديد أو التعريف بنفسك اذا مشترك بالفعل فى أسرة المنتدى .
جنون العاشقين
مرحبا بك زاترا العزيز فى منتدى جنون العاشقين نرجو منك التسجيل معنا اذا كنت عضو جديد أو التعريف بنفسك اذا مشترك بالفعل فى أسرة المنتدى .
جنون العاشقين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جنون العاشقين

ما أجمل أن تحب وتذوب عشقا وتصير من أحد ضحايا الحب ويطلق عليك لقب مجنون فما أجمل هذا الجنون ما أجمل جنون العاشقين

الرئيسيةبوابة جديدةأحدث الصورالتسجيلدخول

حرووف جديدة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رغاية جنون العاشقين

العمل/الترفيه : رغاية
المزاج : يالذيذ يارايق

حرووف جديدة Empty
مُساهمةموضوع: حرووف جديدة   حرووف جديدة Icon18الجمعة أبريل 01, 2011 5:01 pm

طبعا ده اول موضوع اعمله من غيير رخامة او ضحــكــ .. بس مش تتعودوا على كده ابدا ماااااااااشي؟

يلا نبدأ .. ( انهاردة جايبة ليكوا معلومة حلووة يمكن مش كلكوا تعرفوهااا ) هي ازاي تكتبي حروف عربي او انجليزي بشكل حلوو زيي كدة مثلا .....

ڔغآآيہ جڹوڹ ٲلعآآشقيڹ.....яэӎоо ..

اقولكوا ازاي بقى .. اول حاجة عندنــا في الكيبوورد علامة زيي علامة start >>او ابدأ الي هي اربع مربعات .. هندوس عليها هي وحرف الــr مع بعض بعدين هيطلعلي المربع ده

حرووف جديدة Runz

بعدين هنكتب فيه charmap تمام ؟

هيطلعلي مربع الحروف انتوا فوق اختاروا النظام الي انتوا عايزينوا بعدين عايز اي حرف دوس عليه وبعدين دوس تحديد وفي الاخر بعد ماتكتب كلمتك دوس نسخ والمكان الي انت عايز تنقله فيه دوس لصق وتمام كدة ...

ملاحظة : لو الكلمة الي بتحددها طلعت في المربع مش مظبوطة عااادي لما تعمل نسخ ولصق هتتعدل لوحدهااا

يلا اسيبكوا بقى يالهووي ده انتوا رغايين اووي ههههه rendeer rendeer rendeer rendeer
جنون أنثى

جنون أنثى

انثى عدد المساهمات : 29
المزاج : هادىء

حرووف جديدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: حرووف جديدة   حرووف جديدة Icon18الجمعة أبريل 01, 2011 8:41 pm

ميرسى على المعلومة دى بس الموضوع اللى عايزنك ترغى فيه وتشرحى اكتر ما عملتيش كده وبعدين فين شكل المربع بتاع التوضيح ياريت لو فيه طريقة تانية قولى عليها لانى جربت دى وماظهرش حاجة
https://loversmadness.yoo7.com
رغاية جنون العاشقين

العمل/الترفيه : رغاية
المزاج : يالذيذ يارايق

حرووف جديدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: حرووف جديدة   حرووف جديدة Icon18الجمعة أبريل 01, 2011 10:04 pm

طييييييييب

حرووف جديدة
صفحة 1 من اصل 1